معرفی | بلاگ

معرفی

ساخت وبلاگ
راهنمای خرید ردیاب خودرو دیاگی ؟

ردیاب خودرو دیاگی

ردیاب خودرو دیاگی از انواع دیگری از ردیاب هاست که با استفاده از آن دیگر نگران به سرقت رفتن خودروی خود نخواهید بود و میتوانید درلحظه از موقعیت دقیق خودروی خود آگاه شوید وهمچنین این ردیاب قابلیت شنودصدای داخل خودرو را فراهم میکند.

با نصب نرم افزار E-WIGO بر روی موبایل یا کامپیوتر خودمیتوانید از موقعیت لحظه ای و مسیرهای پیموده شده ی خودروی خود در موبایل تا 6ماه گذشته و در کامپیوتر تا یک سال گذشته آگاه شوید.

ردیاب سیمکارتی دیاگی

ردیاب دیاگی دیجی ویرا نصب آسان و بدون سیم کشی دارد که براحتی بر روی تمام خودروهای انژکتوری که دارای ورودی OBD (پورت اتصال دستگاه دیاگ) میباشند میتوان نصب کرد. کافیست پورت دیاگ خودرو را پیدا کنید و ردیاب را به آن متصل نمایید.نصب آسان و سریع این ردیاب موجب شده تا بتوان آن را به راحتی به خودروهای دیگر انتقال داد.

جی پی اس کوچک دیاگی

دستگاه جی پی اس دیاگ با نصب سیم کارت و اتصال به پورت OBD خودرو شروع به کار میکند و درصورتی که از پورت مورد نظر خارج شود سریعا صاحب دستگاه را مطلع میکند. این دستگاه دارای باتری داخلی و میکروفون داخلی می باشد.ولتاژ کاری ردیاب دیاگ 9 الی 36 ولت است. دارای باتری داخلی جهت نگهداری شارژ در صورت قطع برق خودرو تا زمان 2 ساعت را دارد و قابلیت کار بر روی بستر GSM و GPRS از ویژگی های عمومی این ردیاب است.

طریقه نصب ردیاب خودرو دیاگی
قابلیت های ردیاب دیاگ ویگو

قابلیت انتخاب محدوده خودرو

قابلیت تعریف عملکرد خودرو توسط ردیاب ویگو OB22D مثال: تعویض فیلتر روغن و …

گزارش مسافت پیموده شده

گزارش کارکرد خودرو

گزارش محدوده خودرو

هشدار ضعیف شدن باطری خودرو

موقعیت یابی (GPS) بصورت آنلاین و آفلاین از سراسر کشور

قابلیت گزارش سرعت خودرو

معرفیردیاب خودرو,...
ما را در سایت معرفی دنبال می کنید

نویسنده : فرشته بازدید : 458 تاريخ : سه شنبه 28 تير 1401 ساعت: 21:53

راهنمای خرید ماکت دوربین مداربسته چشمک زن؟

ماکت دوربین مداربسته بولت ccd

بعضی مشتریان صرفا نیاز به چیزی دارند که شبیه دوربین باشد تا فقط نشان دهد که فضای مورد نظرشان مجهز به دوربین مداربسته است و نیازی به ضبط و ارسال تصاویر ندارند. در اینجا ما محصولی به نام ماکت دوربین مداربسته بولت دیجی ویرا را معرفی می کنیم . برای کسانی که نیازی به ضبط تصاویر ندارند این محصول بسیار مناسب .زیرا نیازی به هزینه های زیاد نصب و خرید دوربین های مداربسته باکیفیت ندارند.


ماکت دوربین مداربسته چشمک زن

دوربین مداربسته ماکت دارای طراحی بسیار طبیعی می باشد . یعنی کسی شک نمی کند این محصول دوربین مداربسته واقعی نیست .طراحی آن کاملا مطابق دوربین مداربسته بولت واقعی می باشد .همچنین برای واقعی بودن هر چه بیشتر این ماکت برروی آن یک چراغ چشمک زن به رنگ قرمز به کار برده اند که احتمال تشخیص افراد را بسیار کاهش می دهدو خیال شما را از لحاظ راحت می کند .
ماکت دوربین مداربسته ارزان

ماکت دوربین مداربسته بولت دارای یک پایه جهت نصب می باشد تا شما به راحتی در جایی و در هرفضایی که میخواهید آن را نصب کنید و از بروز سرقت هایی که اتفاق می افتد جلوگیری می کند . همچنین همراه دوربین 3پیچ و رول پلاک هم قرار دارد تا شما نیازی به خرید تجهیزات اضافی نداشته باشید .

از مزایا و ویژگی های دیگر ماکت دوربین مداربسته این است که از آن می توانید هم در محیط های سرباز و بیرونی و هم در محیط های سربسته و داخلی استفاده کنید ،پس با خیال راحت می توانید آن را در هر محلی که میخواهید نصب را انجام دهید.

 

معرفیدوربین مداربسته,...
ما را در سایت معرفی دنبال می کنید

نویسنده : فرشته بازدید : 435 تاريخ : سه شنبه 28 تير 1401 ساعت: 21:18

راهنمای خرید دوربین مداربسته سولار خورشیدی سیمکارتی ؟

دوربین مداربسته خورشیدی

دوربین های مداربسته با انرژی خورشیدی راه حلی عالی برای حفظ امنیت مکان هایی که شما در آن منطقه برق ندارید است. دوربین های خورشیدی فروشگاه دیجی ویرا که به صورت تخصصی برروی دوربین های خورشیدی فعالیت دارند می توانند بدون اتصال به برق و بدون سیم کشی کار کنند و کاملاً خودکفا هستند و می توانند انرژی کافی برای روشن ماندن برای مدت نامحدود برق تولید کنند.

دوربین مداربسته خورشیدی

دوربین های مداربسته سولار سیمکارتی برای مکان های زیر بسیار مناسب هستند:

    دوربین های خورشیدی برای باغ و ویلا و اماکن تجاری
    مکان های بیرونی و ساختمان های بیرونی
    حیاط و محوطه های وسیع
    برای حصار هایی که عرض طولانی دارند
    املاک سازان و سایت های ساخت و ساز
    هر منطقه دور افتاده بدون اتصال به برق

دوربین مداربسته خورشیدی سیمکارتی

دوربین های مداربسته خورشیدی سایت دیجی ویرا قابلیت سیمکارت خور بودن هم دارند که شما می توانید با استفاده از یک سیمکارت اپراتور های ایرانسل،همراه اول و رایتل تصاویر دوربین مداربسته خود را از راه دور حتی اگر خارج از کشور هم باشید می توانید تصاویر دوربین خود را مشاهده کنید و محیط خود را به راحتی کنترل کنید.

دوربین مداربسته خورشیدی سیمکارتی

دوربین های خورشیدی سیمکارت خور دیجی ویرا از انتقال تصویر بسیار پر سرعتی برخوردارند به طوری که بدون تاخیری انتقال تصویر برای شما انجام می دهد که بسیاری از مشتریان ما انتقال تصویر پر سرعت را دوست دارند که ما مدل های سیمکارت خور را به آنها پیشنهاد میدهیم.مدل های سیمکارت خور حجم اینترنت کمی هم مصرف می کنند به طوری که در تست های تیم فنی دیجی ویرا در یک ماه تست دوربین های خورشیدی سیمکارت خور 1 گیگ مصرف حجم اینترنت داشته است که واقعا این حجم مصرف اینترنت عالی می باشد.
طریقه شارژ و نگهداری پکیج های دوربین مداربسته خورشیدی

شارژ باتری پکیج های دوربین خورشیدی از طریق صفحه سولار می باشد که با نور مستقیم آفتاب، باتری را شارژ می کند. پنل هایی که برروی پکیج های دوربین خورشیدی هستند از جنس مونو کریستال می باشند این مدل از پنل ها در نور کم و هوای ابری هم می توانند باتری را شارژ کنند، که کیفیت بسیار عالی دارند.

پکیج دوربین مداربسته خورشیدی

با وجود این پنل مونو کریستال در روز دوربین کاملا روشن است ولی فقط شب ها از نور آفتاب نمی توانیم استفاده کنیم و باید از شارژ باتری استفاده کرد،باتری دوربین سولار از موقعی که نوری نباشد می تواند تا دو روز دوربین را روشن نگه دارد و برای شما تصاویر را برروی موبایل شما ارسال کند.

معرفیدوربین مداربسته سولار,...
ما را در سایت معرفی دنبال می کنید

نویسنده : فرشته بازدید : 398 تاريخ : شنبه 11 تير 1401 ساعت: 20:28